روش‌ها و هزینه‌های ارسال

روش های ارسال

سعی ما در تکنوپیک بر این است که سفارشات شما عزیزان در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد. در تکنوپیک دو روش برای ارسال سفارشات در نظر گرفته شده است که با توجه به موقعیت مکانی، شما می‌توانید یکی از این روش‌ها را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید:

- ارسال با پیک (ویژه شهر قم)

- ارسال با پست پیشتاز (برای سراسر کشور)

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۴:۰۰ (پنج شنبه ها تا ۱۲:۰۰) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما همان روز و اگر خارج از این بازه زمانی سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما روز کاری بعد به دستتان خواهد رسید. شماره تماس پیک تکنوپیک هنگام ارسال برای شما پیامک خواهد شد.

ارسال با پست پیشتاز (برای سراسر کشور)

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۲:۰۰ (به غیر از پنج شنبه ها) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما تا ۲۴ ساعت تحویل مرکز پست خواهد شد و اگر خارج از این بازه زمانی سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما ۱ روز کاری بعد تحویل مرکز پست خواهد شد.

کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارشات حساب کاربری شما درج می‌شود.کد پیگیری مرسوله پستی یک کد عدد چند رقمی است که با کمک آن می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری کنید. معمولا ارسال پست پیشتاز برای مراکز استان ها سریعتر از سایر نقاط کشور انجام می‌شود.

با توجه به اطلاعیه شرکت پست ملی در خصوص بروز احتمال اختلال موقت در خدمات پستی ممکن است مرسوله درخواستی شما با اندکی تاخیر ارسال شود. پیشاپیش از صبر شکیبایی شما مشتریان گرامی قدر دانیم.

در شرایط خاص مانند ماه آخر سال که حجم سفارشات به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند، سفارشات با تاخیر ارسال خواهند شد.

اطلاعات بیشتر درباره پست پیشتاز

این سرویس سریع ترین سرویس پستی کشور می باشد که عملیات پستی آن از لحظه قبول تا توزیع در داخل و خارج کشور در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. بهبود و توسعه بخشیدن به این سرویس مستلزم توجه مشتریان به نکات زیر است :

- استفاده از کد پستی عملیات را سریعتر و دقیق تر می کند.

- استفاده از لفاف مناسب برای بسته بندی مرسولات از آسیب رسیدن به آن جلوگیری میکند.

- در صورت دیر رسیدن یا مفقود شدن مرسوله به مشتری غرامت پرداخت می گردد.

- در صورت عدم حضور گیرنده مرسوله برای وی اطلاعیه صادر و پس از مراجعه مجدد و صدور اطلاعیه دوم ، مرسوله بمدت 5 روز در دفتر مقصد نگهداری و سپس به فرستنده عودت داد میشود. ضمنا در خصوص صنادیق شخصی مدت نگهداری مرسولات پیشتاز برای افراد حقیقی 7 روز و برای اشخاص حقوقی 10 روز میباشد.

- در صورت عدم دسترسی به شخص گیرنده در نشانی مراکز دولتی ، نظامی یا آموزشی و یا مجتمع های مسکونی مرسوله به دبیرخانه یا نماینده تعیین شده تحویل می شود.

- در صورت نیاز به آگاهی از سرنوشت مرسوله می توان حداکثر تا سه ماه بعد از تحویل مرسوله در واحد پستی مبداء مراجعه و اقدام نمود.

هزینه های ارسال

هزینه ارسال سفارشات در تکنوپیک برای کلیه سفارشات بالای ۱۵۰ هزار تومان رایگان و برای سفارشات زیر ۱۵۰ هزار تومان مبلغ ثابت ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سوالات متداول

مسئولیت مرسوله پستی با مرکز پست است یا با تکنوپیک؟

مرسوله پستی که تحویل مرکز پست می‌شود با توجه به اینکه شامل اشیاء گران قیمت می‌باشد، بیمه می‌شود. تکنوپیک مرسوله را پلمب به مرکز پست تحویل می‌دهد. چنانچه به هر دلیلی این لیبل مخدوش شده بود، به هیچ وجه مرسوله را از مامور پست دریافت نکنید.  تمام مسئولیت‌ها با شرکت پست خواهد بود و تکنوپیک نیز به کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری خواهد کرد. همچنین اگر مرکز پست تایید کند که مرسوله مفقود شده است، تکنوپیک با توجه به موجودی کالا در آن لحظه، کالای جدید برای شما ارسال خواهد کرد و یا وجه شما عودت داده خواهد شد. سپس با کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری انجام خواهد شد.

چه مدارکی برای ارسال و تحویل کالا مورد نیاز است؟

برای تحویل کالا ارائه کارت ملی ضروری خواهد بود. امکان تحویل کالا در مراکز پست و مکان های عمومی به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود. جهت ارسال کالا نیز ارائه شماره ثابت و آدرس دقیق الزامی است.

آیا امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود خواهد داشت؟

امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود نخواهد داشت. در صورتی که تغییر آدرس ضروری باشد سفارش شما با تاخیر ارسال خواهد شد.